Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
24.10.2019
18:00 - 21:00

Rotary-vuoden ensimmäinen takkailta Kalevi Laurilan kotona osoitteessa Luppotie 27. Tarkoitus on, että klubilaiset tuovat tilaisuuteen sellaisia tuttaviaan, jotka ovat kiinnostuneet Rotary-toiminnasta ja ovat siis potentiaalisia jäsenehdokkaita.

Myös ns. ”suuri yleisö” on tervetullut, mutta käytännön syistä toivotaan ennakkoilmoittautumista. Sen voi tehdä soittamalla ja muuten viestittämällä presidentti Jukka Tarjanteelle (puh. 0405282819 ja jukkatar41@gmail.com).

Tilaisuus alkaa kello 18.00.

Ennakkoilmoittautuminen veli Kaleville on suotava, mutta ei välttämätön. Järjestelyjä tietenkin helpottaa, jos ja kun osanottajamäärä on tiedossa edes suurin piirtein.

Jäseniä pyydetään miettimään mahdollisia uusia jäseniä ja kutsumaan heidät mukaan takkailtaan.
Jäsenehdokkailla on mahdollisuus kuulla faktaa rotary-toiminnasta, tavata Kuusamon Rotaryklubin jäseniä ja kysellä itseään askarruttavista kysymyksistä.