Mitä teemme

Rotaryklubi ja sen yksittäiset rotaryt ovat rotarytoiminnan tärkeimmät perusyksiköt. Keskeinen toimintamuoto on klubikokous ja siihen liittyvät muut klubitapahtumat.

Kokemäen rotaryklubi ry kokoontuu noin 3 kertaa kuukaudessa tunnin kestävään viikkokokoukseen Kokemäen Seuratalolla. Viikkokokouksessa nautitaan päivällinen, käydään läpi rotarien ajankohtaiset asiat ja kuunnellaan kunkin jäsenen vuorollaan valmistelema luokite-esitelmä. Vuotuinen ohjelma sisältää myös vierailuja mm. maakunnan yrityksiin.
Klubitoiminnassa hallinto- ja toimihenkilötehtävät kiertävät rotaryvuosittain. Tehtävistä ei voi kieltäytyä ilman todella painavaa estettä.

Klubin vuotuiseen ohjelmaan kuuluvat avec-tilaisuudet, joihin kutsutaan myös puolisot.

Perinteisiä ja toistuvia klubitapahtumia ovat vuosijuhla, vaihtokokous, aamusauna, naapurikuntien klubien kanssa järjestettävät Intercity-kokoukset sekä palveluprojektit ja matkat.

Rotaryvuosi alkaa heinäkuun alussa ja säännölliset viikkokokoukset elokuussa. Kokemäen rotaryklubissa viikkokokoukset toteutetaan syys- ja kevätkaudelle laaditun ohjelman mukaisesti.

Kokemäen rotaryklubin tavoitteena on kehittää ja ajanmukaistaa klubikokouksia sekä tarkentaa presidenttien, sihteereiden ja muiden toimihenkilöiden toimenkuvia.

Yhteistyönä Rotarypiirin kanssa järjestämme lähiaikoina, Rotary RYLA – Rotary Youth Leadership Awards –koulutuksen sekä kutsumme naapuriklubit Intercity-kokoukseen.

Tavoitteenamme on lisätä yhteistyötä kokemäkeläisten yritysten ja yhdistysten kanssa.

Kokoontumistiedot

Paikka: