Yhteiset projektit

Piirin yhteinen Rotary Day on tapahtuma, jossa kerrotaan sekä Rotaryn että klubin toiminnasta, mm. vaihto-oppilastyöstä ja projekteista. Klubimme on osallistunut tapahtumaan satunnaisesti, esimerkiksi olemalla näkyvillä Alahärmän Road House -kauppakeskuksessa.

Teemme melko paljon yhteistyötä kummiklubimme Kauhavan Rotaryklubin kanssa. Kutsumme toisiamme yhteisiin liikuntapäiviin ja muihin tilaisuuksiin ja käymme vuoroin pitämässä esitelmiä toistemme viikkokokouksissa.

Seuraa toimintaamme. Tiedotamme tulevan vuoden tapahtumista näillä sivuilla ja sosiaalisen median kanavissamme.

Yläkuvassa kummiklubilaisia vieraanamme Hunurijärven matkailukeskuksessa Alahärmässä. Toisessa kuvassa presidentit tiedottavat yhdessä medialle mm. maailmanlaajuisen End Polio Now -kampanjan tuloksista.

Kokoontumistiedot

Paikka: