Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Rotary Internationalin presidentti 20232024 Gordon R. McInally on valinnut presidenttikautensa teemaksi ”Create Hope in the World” (”Luo toivoa maailmaan”). McInally kehottaakin rotareita palauttamaan toivon ja auttamaan maailmaa parantumaan tuhoisista konflikteista, sekä auttamaan saavuttamaan kestävää muutosta.

Rotary Theme Logo 2023-2024

Lue lisää englanniksi: https://www.rotary.org/en/r-gordon-r-mcinally-wants-rotary-members-create-hope-world

Kauhava Härmät Rotaryklubin vuositeema

Rotaryvuonna 2023-2024 klubillamme on edelleen teemana kiusaamisen vastustaminen. Syksyllä 2020 polkaisimme käyntiin MINÄ EN KIUSAA -kampanjan, jolla pyritään ehkäisemään kaikenlaista kiusaamista. Kampanjaan haastetaan mukaan yksityisiä ja yhteisöjä ja sitä on tarkoitus jatkaa useampi vuosi. Kampanjatuotteita kiusaamisen vastustamiseksi voi tilata netistä.

Kokoontumistiedot

Paikka: