Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
12.10.2022

Härmän Kylpylä

SYYSKOKOUS: Käsitellään hallituksen antama kertomus (sihteeri/pj) ja tilinpäätös (rahastonhoitaja) edelliseltä vuodelta.

VAALIKOKOUS
Vahvistetaan seuraavan toimintavuoden hallituksen presidentti (nyt toimessa olevan hallituksen tuleva presidentti) ja entinen presidentti (nyt toimessa olevan hallituksen presidentti).
Valitaan seuraavan toimintavuoden hallituksen tuleva presidentti, sihteeri, rahastonhoitaja, klubimestari, säätiöasiamies ja nuorisovaltuutettu. Valitaan toiminnantarkastaja.
Vahvistetaan/valitaan seuraavan toimintavuoden toimikunnat ja niiden puheenjohtajat: jäsenyystoimikunta, klubitoimikunta, nuorisovaihtotoimikunta, palvelutoimikunta, julkisuuskuvatoimikunta, rotarysäätiötoimikunta ja liikuntatoimikunta.