Syyskuussa tehtiin perinteinen puolukkaretki Vallamiin. Runsas saalis perattiin ja toimitettiin Kauhavan ja Härmäin hoivakoteihin. Odotettu tuliainen otettiin erittäin iloisena vastaan Helmirannassa, Artturintuvalla, Kotihoidossa, Sointulassa, Leporannassa, Iltakellossa ja Mäkikevarissa.

Marraskuussa jo kymmenkunta rotaria pääsi pitkän korona-hiljaiselon jälkeen kokoontumaan, kun saimme vieraaksemme DG Kari Nirhan ja AG Jarmo Vainionpään. Heillä oli tuliaisina klubillemme myönnetty kuvernöörin kunniamaininta MINÄ EN KIUSAA -kampanjasta. Kampanjammehan jatkuu täydellä teholla.

8. joulukuuta kokoonnuimme jouluillalliselle Kuntsarin Bankettiin, jossa pöydät aivan notkuivat herkkuja. Presidenttimme Hanna Rieck kertasi puheessaan syyskauden toimintaa ja valotti myös tulevan kevään suunnitelmia. Lämminhenkisessä illassa keskustelu rönsyili vilkkaana, eikä koronaa mainittu sanallakaan😊