Nuijanvaihtajaiset vietettiin toistamiseen Anna-Maija ja Keijo Ylisen luona, tällä kertaa aikataulusyistä johtuen jo toukokuun lopulla. Nuija ja käädyt vaihtuivat Kauppisen Karilta Ipelle eli Peuran Ilkalle, joka sattumoisin oli myös klubimme ensimmäinen presidentti. Sää suosi alkukesän juhlaamme ja pöydän äärellä viihdyttiin iltamyöhälle mielenkiintoisten keskusteluaiheden parissa.

Oivallisia puheita kuultiin sekä vanhalta että uudelta pressalta. Rotarysiskot ja -veljet kuuntelivat tarkkaavaisesti.

Ama pääsi itseoikeutettuna pizzamestarina ensimmäisenä pizzanpyörittelyhommiin. Maisa on oppilaana. Muutama muukin kokeili taitojaan – ja kaikki pizzat maistuivat erinomaisen hyvältä!

Aurinkoisessa alkukesän illassa istuskeltiin syöden, juoden ja keskustellen iltahämäriin asti. Tästä oli mukava lähteä kesän viettoon.