22.5.24 meillä oli taas mukava neljän klubin yhteistapaaminen, tällä kertaa Lapua Kiviristi rk:n vieraina. Tapaamispaikkana oli upea 100-vuotias Lapuan kaupungintalo. Aulassa meidät toivotettiin tervetulleeksi pianomusiikilla ja Lapuan kaupungin tarjoamien kakkukahvien jälkeen siirryttiin valtuustosaliin.
Lapuan kaupunginvaltuuston pj Anneli Jäätteenmäki toivotti meidät tervetulleeksi ja kertoi meille kaupungin kuulumisia. Marita Vaahtoniemi kertoi kauniin talon mielenkiintoisesta historiasta ja mm tämän juhlavuoden ohjelmasta. Vielä keskusteltiin klubien jatkuvasta yhteistyöstä minä en kiusaa -kampanjan tiimoilta ja muutenkin.
Meidän Ipe-pressa kertoi kaikille ”Minä en kiusaa” -hankkeen synnystä v 2020 ja siitä miten tämä kampanjamme on laajentunut koko Kauhavan ja Lapuan alueen kouluihin. Hyvä me!
Isot kiitokset Lapua Kiviristi -klubille ja presidentti Jorma Kalliolle todella mukavasta IC-tapaamisesta!

Kuvassa voi olla 5 henkilöä

Kuvassa voi olla 9 henkilöä