Syksyllä 2020 aloitimme vuoden teemamme mukaisen kaikenlaista kiusaamista vastustavan kampanjan. Kiusaamisesta puhutaan tänä päivänä paljon. Siitä kirjoitetaan paljon. On syntynyt kampanjoita jotka leviävät somessa kulovalkean tavoin, kaikki kiusaamista vastaan. Tämä on hyvä asia.

Myös me Kauhava Härmät Rotaryklubissa haluamme osaltamme estää kiusaamista ja kutsumme kaikki mukaan – yhdessä saamme aikaan enemmän!

Klubimme ideoima, suunnittelema ja toteuttama MINÄ EN KIUSAA -TEEPAITA tuli myyntiin marraskuussa. Myynnistä saadut tuotot käytämme toiminta-ajatuksemme mukaisesti hyvään tarkoitukseen – ja nyt teemanamme on kiusaamisen vastustaminen. Sarjaan kuuluva PIPO valmistui heti perään ja olikin yllättävän suosittu. Pipon heijastavat tekstit loistavat hyvin autojen valoissa! Pipossa on vastakkaisilla puolilla teksti suomeksi ja englanniksi. Pipot ja T-paidat voi tilata verkkokaupastamme – samalla osallistuu hyväntekeväisyyteen!

NÄYTÄ ASENTEESI JA TILAA TÄSTÄhttps://www.enkiusaama.fi/index.html