Kummit tulivat joukolla kylään! Aloitimme viikkokokouksen normaalisti yhteisellä ruokailulla, minkä jälkeen siirryttiin kuuntelemaan ja katselemaan Suorsan Päivin esitystä matkastaan Japaniin. Päivi oli mm. vieraillut paikallisen rotaryklubin nuijanvaihtotilaisuudessa, josta tuliaisina kaunis viiri.

Kokouksen päätteeksi kummit luovuttivat klubillemme jätkänkynttilän, jonka luovutti Kauhavan klubin presidentti Heikki Perälä ja vastaanotti klubimme presidenttiä Hanna Linnaa tuuraava Pertti Kemppainen. Kauhavan klubilaiset ovat itse tehneet jätkänkynttilöitä ja sitten myyneet niitä mm. joulumarkkinoilla. Ideaa saa kuulemma lainata. Mukavan tapaamisen lopuksi todettiin, että mukavaa oli ja näitä kyläilyjä jatketaan. Vainionpään Jarmo otti koko porukasta vielä yhteiskuvan.