Power Cup on maailman suurin lasten ja nuorten lentopalloturnaus, joka järjestetään vuorovuosin ympäri Suomea aina uudessa paikassa. Tänä vuonna pelipaikkana oli Powerpark Alahärmässä.

Kauhava Härmät Rotaryklubi oli osa 630 hengen kökkäporukkaa hoitaen majoitustilana toimineen Härmän Lukion valvonnan. Majoitustiloja valvottiin yötä päivää.

Power Cup 2022 -lentopalloturnaus onnistui erinomaisesti ja sai tapahtumana kehuja osallistujilta ja Lentopalloliitolta👏😎
Myös meidän tiimimme osalta kaikki meni hyvin ja kiitosta on tullut niin järjestäjiltä kuin ”asiakkailtakin”👌☀️
Alla tunnelmakuvia työpisteeltämme, tapasimme paljon iloisia ja reippaita urheilijanuoria sekä heidän valmentajiaan ja huoltajiaan. Aamupalan jälkeen porukka lähti powerparkkiin pelaamaan – ja valvojat rupesivat siivoilemaan, valmistelemaan iltapalaa – yöllä sitten aika kuluikin vähän hitaammin.

Lumia on tarttunut mopin varteen ja puhdasta tulee.

Keijo ja Ipe tyytyväisinä.

Ama ja Pertti aloittelemassa vuoroaan.

Iiro Karelian Hurmoksesta tykkäsi kovasti olla Härmässä.

Tässä vahdinvaihto käynnissä: Aarno ja Kari lopettelevat, Amy ja Keijo aloittavat yötuurin🥺👌