Olipas mukava kokous!
Tämän vuoden päätukijamme Henri Palomäki kertoi hämmästyttävän selviytymistarinansa – ja kuinka hänelle lahjoitetut varat ”muuntuivat” edelleen hyväntekeväisyysvaroiksi kohdentuen myös Minä en kiusaa -projektiimme.
Projekti on nyt neljän klubin yhteinen: Kauhava Härmät Rotaryklubi + Kauhavan Rotaryklubi + Lapuan Rotaryklubi + Lapua Kiviristi Rotaryklubi.
Nyt projektimme kattaa Kauhavan ja Lapuan alueen kaikki yläkoulut (5 kpl) sekä alakoulujen (11 kpl) 5-6 luokat.
Edellisten lisäksi kokouksessamme oli vieraana vastaava koulukuraattori Tiina Hemminki sekä MLL Pohjanmaan piirin tukihenkilö- ja nuorisotoiminnan koordinaattori Noora Mäkynen sekä toimittaja Mia Kärkkäinen. – IPE –

Ryhmäkuvassa Henrin kanssa kaikki asiallisesti eli MINÄ EN KIUSAA -T-paitaan pukeutuneet.