Karttaa ei ole saatavissa

TERVETULOA VIETTÄMÄÄN HULPPEAN HAUSKA VIIKONLOPPU LAPUALLA  7.-9.10.2022

LISÄTIETOA,

MIKÄ ON ROTAKIDS: Rotary.fi/RotaKids

• Hulppean hauska viikonloppu Lapualla 7.-9.10.2022 on suunnattu 7-12 -vuotiaille perheineen
  • RotaKids Weekend toteutetaan yhteistyössä Rotary-järjestön kanssa, ja tässä muodossaan ensimmäistä kertaa koko Skandinaviassa.

Oletko kiinnostunut Rotary-toiminnasta?

• RotaKids viikonloppu tarjoaa ystävyyttä ja yhdessäoloa, tiedetemppuja ja elämyksiä ulkona ja sisällä. Tule kokeilemaan, hämmästymään, tutkimaan ja oppimaan!
  • Ohjelmassa on sekä yhteistä tekemistä että eriytettyä ja ikätasoista ohjelmaa alakouluikäisille.
  • Viikonlopun ohjelman suunnittelusta ja toteutuksesta vastaavat opistomme kasvatus- ja ohjausalan opiskelijat opettajiensa johdolla.

Tapahtuma alkaa perjantaina klo 16 majoittumisella ja päivällisellä. Viikonloppu päättyy sunnuntaina klo 15 välipalan jälkeen.

Kustannukset:

• 30 € / henkilö sisältäen ohjelman, majoittumisen sekä ruuat perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina. Alle 3-vuotiaat osallistuvat viikonloppuun maksutta. Osanottajamäärä on rajoitettu tiloista ja ohjauksesta johtuen.
  • Lisäksi viikonlopun aikana on mahdollisuus saada 3-6 -vuotiaille hoitoa aamupäivällä lauantaina ja sunnuntaina. Tule kokemaan hyvää tekevää yhteisöllisyyttä ja nauttimaan viikonlopun tarjonnasta koko perheen voimin!

Lisätietoja:

Translate »