Kajaani Elias Rotaryklubi

Kajaani Elias Rotaryklubi on perustettu vuonna 1974. Me toteutamme paikallisia projekteja ja osallistumme myös kansainvälisiin palveluprojekteihin. Edistämme verkostoitumista ja yhteisöllisyyttä, joka palvelee yhteistä hyvää.

Toimintamme perustuu erilaisiin ammatillisiin- ja kiinnostaviin muihin paikallisiin tutustumiskohteisiin sekä ajankohtaisiin luentoihin. Tapahtumakalenterit ja viikkokokousohjelmamme löydät osiosta ’Ajankohtaista’.

Olemme osa piiriä 1385 (1.7.2020)4

Vaikuttava kansainvälinen verkosto

Rotary on Chicagossa 23.2.1905 perustettu kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysorganisaatio. Rotary Internationalin kotipaikka on Evanston, USA:n osavaltiossa Illinoisissa. Tunnuslauseemme on Palvelu itsekkyyden edelle (Service Above Self).

Rotaryyn kuuluu 1,2 miljoona jäsentä 35 000 klubissa yli 200 maassa. Rotary on merkittävä kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysjärjestö. Suomi on jaettu kuuteen rotarypiiriin, joista yhteen kuuluvat myös Viron klubit. Suomessa ja Virossa on yhteensä 300 klubia, joissa runsaat 10 000 rotaria.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Huomioi uusi kokoontumispaikkamme!

HONKKARI
Honkirämeentie 10
87400 Kajaani

Aika:
Parillisten viikkojen torstai klo 12.00 -13.30
muutokset tiedotetaan erikseen

Ei tapahtumia.

Liity mukaan

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa