Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Rotaryvuonna 2022—2023 RI:n presidenttinä on Jennifer E. Jones, Rotary Club of Windsor-Roseland, Ontario, Kanada.

Rotaryvuoden teemana on IMAGINE ROTARY. Jennifer Jones kuvittelee Rotaryn, jossa jäsenet toimivat tehdäkseen unelmistaan totta ja he saavat kaiken irti klubikokemuksistaan. Hän kehottaa jäseniä olemaan enemmän tekemisissä toistensa kanssa ja käyttämään näitä yhteyksiä kumppanuuksien rakentamiseen, jotka muuttavat maailmaa. RI:n presidentin teema 2022—2023 on Imagine Rotary.

* Kuvittele maailma, joka ansaitsee parhaamme ja jossa nousemme joka päivä tietäen, että voimme vaikuttaa.

* Emme kuvittele eilistä. Kuvittelemme huomista.

* Kuvittele maailma ilman poliota.

* Kuvittele maailma, jossa on puhdasta vettä kaikille.

* Kuvittele maailma, jossa ei ole sairauksia.

* Maailma, jossa jokainen lapsi oppii lukemaan.

* Kuvittele ystävällisyyttä ja toivoa ja rakkautta ja rauhaa.

”Ja siksi, rakkaat ystäväni, teemamme on Imagine Rotary.”

Kajaani Elias Klubin vuositeema 2022-2023:

Oma klubimme keskittyy jäsenten aktivoimiseen ja klubin julkisuuskuvan kehittämiseen. Tahdomme tehdä Rotaryn saavutukset näkyvämmäksi. Aktivoidumme yhä voimakkaammin nuorten ja heidän perheidensä suuntaan tukeaksemme heidän kasvuaan kohti toimintakykyistä, hyvinvoivaa aikuisuutta.

Kokoontumistiedot

Paikka: