Kokouksen aluksi IB-lukion opiskelija Vianna Veijonen kertoi kokemuksistaan monipuolisesta leirinvaihtomatkastaan heinä-elokuun vaihteessa Tsekeissä.Leiriin osallistui 16 nuorta ympäri Eurooppaa. Tuona aikana he tutustuivat mm.eri kaupunkeihin, pyöräilivät, meloivat ja istuivat leiritulen äärellä. Nuorten keskinäinen yhteisöllisyys korostui koko matkan aikana
Kokouksemme varsinainen teema 13.9. oli ”Nuoret keskelle hyvää” haastekampanjaan osallistumistapa ja nuorten toimintamalli klubissa. Nuorisovaihtovastaava Eeva-Liisa Tilkanen alusti asiaa. Kyseessä on Nuori Suomen Keski-Suomen Liiton rahoittama hanke. Klubimme haastaa muut Keski-Suomen klubit mukaan hankkimaan tekijöitä nuorten tukemiseen. Klubin jäsenet itsekin saivat haasteen saada hankkeeseen mukaan eri yhteisöjä, henkilöitä ja olla itsekin tukemassa ja vahvistamassa nuorten hyinvointia.
Kokouksen lopuksi päätettiin alle 29 -vuotiaille nuorille otettavasta matalan kynnyksen ratkaisusta saada nuoria liittymään klubiimme: 1/2 vuodeksi koejäsenyys, sen jälkeen mahdollinen täysjäsenyys 1/2 jäsenmaksulla ja tämän jälkeen normaali jäsenyys.

Kokouksessa oli läsnä 11 jäsentä.

Kuva ja tekstit: Antti Rastela