Vuositeema

Rotary Internationalin vuositeema

Rotary Internationalin presidentti Jennifer Jones on nimennyt presidenttivuotensa 2022-23 teemaksi

Imagine Rotary

”Kuvittele maailma, joka ansaitsee parhaamme, jossa heräämme joka päivä tietäen, että voimme vaikuttaa.”

RI:n presidentti Jennifer Jones kuvittelee Rotaryn, jossa jäsenet toimivat aktiivisesti tehdäkseen unelmistaan ​​totta ja saavat kaiken irti klubikokemuksistaan. Hän kehottaa jäseniä olemaan enemmän tekemisissä toistensa kanssa ja käyttämään näitä yhteyksiä niiden kumppanuuksien rakentamiseen, jotka muuttavat maailmaa.

Jyväskylä-Laajavuoren Rotaryklubin vuositeema

Oma klubimme keskittyy jäsenten aktivoimiseen ja klubin julkisuuskuvan sekä viestinnän kehittämiseen. Tahdomme tehdä Rotaryn saavutukset näkyvämmäksi. Aktivoidumme yhä yhteistyöhön Tiimiakatemian ja Jyväskylän Nuorkauppakamarin kanssa.

Kokoontumistiedot

Paikka: