Kauneimmat joululaulut 7.12.2023, Taulumäen kirkko täynnä väkeä.

Se joulu suo, mi onnen tuo ja mielet nostaa Luojan luo. Ei valtaa eikä kultaakaan, vaan rauhaa päälle maan. Ajankohtainen sanoma tänään. Kirkko oli täynnä laulajia, 428 henkeä. Tilaisuuden avasi klubimme presidentti Anja Lehtonen toivottaen hyvää iltaa joululaulujen parissa ja kertoen rotarytoiminnastamme. Tilaisuuden juontajana toimi pastori Johanna Puupponen, kanttorina Jukka Hassinen ja illan kuorona Kamarikuoro Hehku, jonka laulu soi upeasti Taulumäen kirkossa. Kaikki läsnäolijat saivat sydämestään laulaa tuttuja joululauluja. Kolehti kerättiin auttamaan maailman lapsia. Hieno talvinen ilta jälleen kerran!

Pastori Johanna Puupponen juonsi jolulaulutilaisuuden.

Kanttori Jukka Hassinen soittaa tässä parven urkuja, lisäksi kuoriurkuja ja pianoa.

Kamarikuoro Hehku oli tosi korkeatasoinen ja soi upeasti illassa. Kuoroa johtaa Matias Lahti.

Taulumäen kirkko ihanassa talviasussaan kutsui laulajia ja hyvin taas kerran tilaisuutemme onnistui.

Presidenttimme Anja Lehtonen toivotti runsaan 428 hengen joululauluväen tervetulleeksi Taulumäen kirkkoon.

Teksti ja kuvat, Petri Kilpinen