Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
07.09.2021

Knehtilän tila

7.9.2021 klo 18.00 perinteinen kesäjuhla Knehtilän tilalla Palopurolla.

Klubimme kesäjuhla on siirtynyt jo kaksi kertaa normaalilta paikaltaan kesäkuun alusta koronan vuoksi, mutta nyt järjestämme oikeastaan ”syysjuhlan” 7.9. tiistaina klo 18-22 Knehtilän luomutilalla Hyvinkään Palopurolla.

Ohjelmassa on ruokailu – luomua  kaikki, menu (klikkaa nähdäksesi) – ja ennen kaikkea yhdessäoloa huomioiden tietenkin koronarajoitukset – etäisyydet, maskit ym seikat – vaikka olemmekin kaikki varmaan saaneet kaksikin rokotepiikkiä.

Lisäksi meillä on tietenkin perinteinen tietokilpailu. Tällä kertaa aihepiiri ovat rautatiet ja Hyvinkään historia.

Jaamme muutamia PHF-tunnustuksia ansioituneille rotareille sekä palkitsemme aktiivisimmat rotarytilaisuuksiin osallistujat. Myös seuraavan kesäjuhlan tai syysjuhlan järjestäjä – perinteinen Kauhamestari – ilmoitetaan tiedoksi kaikille.

Yhteistä kuljetusta emme järjestä eikä juhlassamme ole myöskään perinteistä ”pelimannia”.

Tilaisuus on avec-tilaisuus. Asu on vapaa.

Kustannus ruokailusta on 50 euroa per henkilö, mikä summa laskutetaan jäsenmaksulaskun yhteydessä myöhemmin syksyllä.

ILMOITTAUTUMINEN on ehdottoman välttämätöntä ja sen voi tehdä sähköpostilla matti.bergstrom@live.fi  tai tekstiviestillä 040-5846187. Toivon ilmoittautumisen olevan pitävä. Ilmoittautuminen on tehtävä viimeistään 1.9. mennessä ruokailujärjestelyjen vuoksi.

Lohet

Sorsa