Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
19.05.2020

Vantaanjokitalkoot, kutusoraikkojen rakentamista.

Toissa vuonna olimme Palojoella ja viime vuonna Keihäsjoella. Tämän vuoden talkookohde on Vantaanjoen latvoilla Hausjärvellä. Tarkka paikka ilmoitetaan osallistujille.

Kohteella työskentelee EU-Leader hankkeen kautta palkattua henkilöstöä 5-7 henkilön voimin, joita talkoissa tuemme. Sopiva porukka on kaksi tai kolme rotaria aamuvuoroon 9-12 ja vastaavasti iltapäivävuoroon 12-15.

Virhon työmaiden turvallisuusohjeet ennakkotutustumista varten (vaatii salasanan kuten jäsensivut, saat ohjeen myös sähköpostilla). Työjohto kertaa keskeiset ohjeet kohteella ennen homman aloittamista.

Kutsu on koko jäsenkunnalle, mutta erityisesti pyydämme Teitä, klubimme varttuneempaa ja työelämän velvoitteista vapaata jäsenkuntaa ilmoittautumaan talkoisiin sähköpostitse tervovesa@outlook.com tai puhelimella tai tekstiviestillä numeroon 040-7007114. Ilmoittautumiset Vappuun 1.5 mennessä. Viisi ensin ilmoittautunutta pääsee mukaan Vesan lisäksi. Vesa tarjoaa kyydin aamupäivävuoroon kahdelle. Toinen vapaaehtoiskuljettaja ja ajoneuvo tarvitaan iltapäivävuoroon.

Mukaan tarvitset vähintään työhanskat ja kumisaappaat sekä reippaan talkoomielen. Ota mukaan myös soralapio, tukeva muovisanko, kahluuhousut ja keltainen huomioliivi sen mukaan mitä kotoa löytyy. Omat eväät ja juomat omien halujen mukaan.

Jatkanemme Vantaanjoki-talkoita myös syyskaudella joko vastaavalla tavalla arkipäivänä tai järjestämällä mahdollisesti tempausluonteiset räätälöidyt talkoot vuoden 2018 tapaan yhdessä Virhon kanssa joko la 29.8 tai 12.9. Vähintään 15 hengen joukko pitää tuolloin saada kokoon tarvittaessa yhteistyössä muiden alueemme klubien kanssa.