Kartta latautuu...

11.03.2023

Hämeen Ammattikorkeakoulu HAMK

Arvoisat rotarisiskot ja -veljet,

RI D1390 kevään 2023 klubivirkailijoiden koulutus (Presidents-Elect Training Seminar, PETS) järjestetään 11.3.2023 Hämeenlinnassa Hämeen Ammattikorkeakoulun tiloissa osoitteessa Vankanlähde 9, Hämeenlinna. Seminaari on tarkoitus järjestää ensisijaisesti lähitilaisuutena, mutta siihen sisältyvät kokonaisuudet suoratoistetaan myös zoomin välityksellä.

Samassa yhteydessä pidetään D1390 piirineuvottelu, joka toimeenpannaan vain lähitilaisuutena. Kutsut asialistoineen, PETS:n ja piirineuvottelun ilmoittautumisohjeet sekä piirineuvottelussa käsiteltävien asioiden liiteasiakirjat toimitetaan klubeille helmikuun 2023 kuluessa.

PETS:in ovat tervetulleita osallistumaan kaikki Rotaryklubien ja Rotaractklubien tulevat klubivirkailijat sekä muut ajankohtaisista rotaryasioista kiinnostuneet rotarit. Tuleville klubipresidenteille koulutus on pakollinen, muille klubivirkailijoille ja piirihallintoon kuuluville erittäin suositeltava. PETS:n tavoitteena on aiempien kertojen tapaan tarjota ajatuksia, ideoita ja työkaluja tukemaan klubien suunnitteluprosessia. Samalla se antaa erinomaisen mahdollisuuden verkostoitumiseen toisten klubien ja piirihallinnon toimijoiden kanssa. Piirineuvottelu on piirimme D1390 yhdistyslain mukainen kokous, joka toteutetaan piirin sääntöjen mukaan.