Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
15.02.2022

ROTARY INTERCITY KOKOUS

Euran Rotaryklubi järjestää intercity-kokouksen (avec) tiistaina 15.2.2022 klo 17.30 alkaen Euran Yläasteen auditoriossa (osoite Savikontie 11, 27510 Eura)

Maailman yhteisymmärryksen teemaan liittyen esitelmäaiheena on:
Maailmannäyttelyt ja niiden merkitys Suomelle ja niiden järjestelyt Suomen näkökulmasta.

Esitelmän pitää eläkkeellä oleva Finpron (nyk. Business Finland) pääkomissaari Pertti Huitu Säkylästä.

Tilaisuus järjestetään ns. Hybridi-mallina eli myös Teams-kokouksena.

Tilaisuuden hinta on 5 € sisältäen laadukkaan viinipullon arvonnan (arpojen etämyynti onnistuu).
Tilaisuudessa myös Hyväntekeväisyys –huutokauppa. (koronasta johtuen emme suorita tarjoilua tilaisuudessa)

Pyydämme ilmoittamaan osallistujat pe 11.2. mennessä sähköpostitse osoitteeseen heikki.nurmela@alasatakunta.fi
Ilmoita samalla, tuletko paikan päälle vai osallistutko Teamsilla? Etänä ilmoita myös sähköpostiosoite kutsua varten.Tervetuloa

Euran Rotarykulubin puolesta