Viikonloppuna Rotary-näyttely IdeaParkissa ja illalla Governor´s ball:ssa Nokian Edenissä.

Rotary-näyttelyyn oli 17 klubia järjestänyt esittelypisteen. Järjestelyt hoidettiin sotilaallisella täsmällisyydellä. Esittelyhenkilöstöömme kuuluivat Lea, Juha, Markku ja Jukka. Näyttelyn tarkoitus oli esitellä Rotary-toimintaa suurelle yleisölle ja toki rotarien välisen kanssakäymisen lisäämistä. Upea keväinen ilma ei IdeaParkkiin valtavan suuria kansanjoukkoja kerännyt. Ihmetystämme lisäsi ettemme juurikaan tavanneet/nähneet akaalaisia henkilöitä. Toki kaksi jäsenhankintalistallamme olevaa henkilöä tapasimme. Mukava kokemus ja klubimme esilläolo sai vastinetta. Kiitokset tiimille.

Näyttelyn jälkeen pieni huilitauko ja lähtö vitjat kaulassa Edeniin Governor´s ball:iin Juhan kanssa. Tapahtuma noudatteli perinteisiä malleja puheita, ruokaa, huomionosoituksia ja keskusteluja pääosin oman pöytäseurueen kanssa. Paikalla oli runsaasti vaihto-oppilaita, joille oli delegoitu juontotehtäviä. Kuulimme useita eri kieliä, eniten suomenkielellä. Puheita pitivät kuvernööri Esa Mäkinen, hänen kollegansa DG Arja D1385 (Pohj.Suomi) ja DG Peter D 2350 (Ruotsi, Tukholman alue). Esa Mäkinen jakoi  eri huomionosoituksia, noteerasin säätiölahjoituksia yli 100 $/capita keränneille klubeille, kuvernöörin tärkeimmät avustajat kaudella sekä Ukrainan ambulanssiprojektin toteuttaneille.Totesimme Juhan kanssa illan päättyessä, että olimme viimeiset kotiinlähtijät!