Viime viikolla viikkotapaaminen oli pitkästä aikaa järjestetty Viialaan. Varmasti jatkoa seuraa. Päivälliskeitto oli korvattu mehevällä sämpylällä kahvin ja teen lisäksi.

Keskusteluissa nousi esiin pohdintaa veteraanityön muuttumisesta veteraaniperinteen vaalimiseen. Aihetta pidettiin erityisen tärkeänä. Jatkotyöskentelyyn löytyisikö siitä klubille projekti. Samassa yhteydessä Martti kertoi sodanaikaisia kokemuksiaan kotirintamalta Keski-Suomessa.

Kahvittelun jälkeen yrittäjä Teija Keskinen kertoi yrittäjyydestään. Alkuaan ravintolan pito ei ollut parturikampaajaksi valmistuneen ajatuksissa. Työura kuitenkin eri vaiheiden jälkeen yrittäjäksi Kylmäkosken Millerin yhteydessä olleeseen ravintolaan ja sieltä yrittäjäksi. Nykyisin yrityksen toiminta pääosin on pitopalvelua.

Yrittäjä Teija Keskinen kertoi omasta yrittäjäpolustaan.