Akaan Rotaryklubin juhlavuosi on päättynyt

Presidentin käädyt siirtyvät minulta eteenpäin Antti Veräväiselle todella lämminhenkisessä iltajuhlassa Ellilän Kievarissa torstaina. Kiitos vielä kerran kaikille teille kuluneesta vuodesta. Teitte siitä – ihan totta – minulle ikimuistoisen. Minut on oikein yliopistossa opetettu epäilemään ja kyseenalaistamaan kuultua ja nähtyä, mutta yllätitte minut monella tavalla. Minä itse rakentelin uhkakuvia, jotka murskasitte yksi toisensa jälkeen. On hienoa olla tällaisen joukon jäsen. Ohessa iltajuhlassa pitämäni kiitospuhe.

Presidentti Juhan puhe käätyjen vaihdossa 2024

Juhalta puheiden pito onnistuu!

Toivotan Antille menestystä ja kiitän minulle osoitetuista sanoista. Ajoittain mietin kyllä, että minustako puhutaan. Menestyksen toivotuksia presidentti tarvitsee aina, vaikka tiedän kokemuksesta, että tehtävää ei tarvitse hoitaa yksin.

CRATE HOPE IN THE WORLD

Juha

Perinteen mukaisesti läsnäolleet entiset presidentit siirtävät käätyjä.

Käätyjen vaihto suoritettu onnistuneesti.

Kolmen presidentin ryhmä: vas. tuleva Reijo, alkava Antti ja past Juha.

Pöydän täydeltä rotareita ja aveceita.

Seppo, Pauliina ja Niina puolisoineen.

Kaksi Eeroa, Markku ja Marja-Leena.

75-Juhlavuosi päätöksessään – lippu laskettu.