Akaan Rotaryklubin vuosittainen pääprojekti toteutettiin neljännen kerran torstaina. Akaan yläkoulujen 9-luokkalaiset tutustuivat työelämään. Kouluilla ei ole mahdollisuutta näin laajaan toimintaan. Kiitos Markulle ja kaikille järjestelyihin osallistuneille.

Yrityskohteet hieman muuttuvat vuosittain. Tänä vuonna Viialan oppilaat vierailivat: Kumera Machinery Oy, Leomuovi Oy, Kuntoaskel Oy ja Toijala Works Oy:n Viialan toimipisteessä. Toijalan oppilaat vierailivat: ABC-liikenneasema, Elematic Oyj, Etelä-Pirkanmaan Osuuspankki Toijalan konttori, FläktGroup Finland Oy, Sinituote Oy ja TKM TTT Finland Oy.

Akaan Rotaryklubi kiittää yrityksiä, koulujen henkilökuntaa ja oppilaita loistavasta yhteistyöstä.

Viialan koleahkossa aamussa rotarit Markku (vas.), Juha ja Eero valmistautumassa lähtöön.

Vierailimme Kumera Machinery Oy:ssä ensimmäistä kertaa. Meidät vastaanotti tj. Jukka Iso-Kuortti (oik.) joukkoineen.

Kumerassa tehdään isoja tuotteita

Viialan Kuntoaskel Oy:ssä henkilökuntakunta kertoi oppilaille omista urapoluistaan opiskelu- ja työelämässä.

Tänäkin vuonna vierailu Leomuovi Oy:ssä osoittautui onnistuneeksi.

Turrvallista bussikyytiä tarjoili tututusti yrittäjä Kari Pakkala.