Esitelmän piti klubimme entinen jäsen ja presidentti Jukka Alasentie. Hän toimii nykyisin Lielahden Satelliittiklubissa. Jukka on jo eläköitynyt Pirkanmaan liitosta, mutta toimii siellä edelleen muutosjohtajana vieden osaltaan sotea eteenpäin Pirkanmaalla. Tällä tiedolla kesäkuun 2023 loppuun. Jukka kävi läpi kootusti soten tämän hetkistä tilannetta. Sote Pirkanmaalla koskee 19 000 henkilön työpaikkaa eli megakokoinen hanke. Kiteytetysti hän pelkisti tavoitteet varmistaa turvallinen siirtymä uuteen aikakauteen niin, että asiakkaat tietävät mihin tarvitessaan menevät 1.1.2023, henkilöstö saa palkkansa jne. Jukka lupautui ketomaan keväällä klubissamme miten homma sitten oikeasti hoitui.

Meille monille tuttu Alasentien Jukka kertoili sote-maailman muutoksista ja odotuksista.