Lauantaina olimme Kososen Juhan kanssa Rotarypiirin syyseminaarissa ja piirikokouksessa. Seminaarin sisältö poikkesi aiemmista edukseen. Mukana muutakin kuin tiukkaa rotaryasiaa. Pirkanmaan Marttojen toimintaa esitteli toiminnanjohtaja Marja Kuuteri. Musiikkiesitys Veeti Mäkisen laululla ja kitaralla sisälsi kaksi kappaletta, joista toinen John Lennonin Imagine. Huutokaupattuna olleen Rotary-ruletin voitti Ylöjärven klubi 200 €:lla. Muu aika käytettiin kiertämällä eri rasteja, jotka käsittelivät Rotaryn arjen asioita: My Rotary ja jäsentietojärjestelmä, jäsenyys, säätiöasiat jne. Matkaan tarttui kourallinen uusia asioita, joihin tullaan palaamaan.

Piirikokousosuus sujui äänestyksittä ja vastuuvapautukset myönnettiin. PG Eila Parviainen jakoi tunnustuksina PHF:n Risto Turuselle Tampere-Jussinkylän klubista, sekä RI:n asettamien tavoitteiden saavuttamisesta tunnustukset Lahti-Vesijärven ja Hämeenlinnan klubeille.

PolioPäivä

Kuten muistatte, niin maanantaina 24.10. vietetään Maailman Polio-päivää. Voidaksemme klubina lahjoittaa osamme polion torjuntaan, niin järjestämme arpajaiset.Arpajaisten palkinnoksi luovutan ”Apteekkarin, Apotekarens Cognac V.S O.P” pulllon. Arvonta tapahtuu maanantain 24.10. kokouksessa. Mikäli Sinun ei ole mahdollista osallistua kokoukseen, niin voit osallistua arvontaa maksamalla arvan hinnan 10 € tililleni perjantaihin 21.10. mennessä.

Klubin viikkotapaamiset on avattu kuuntelemalla Joh Lennon: Imagine kappaletta. Sama laulu oli esityksessä syysseminaarissa.