Presidentti Juha Kosonen:

Klubimme 75-vuotisjuhla on historiaa. Täytyy sanoa, että olipahan juhlat. Minusta näytti, kuulosti ja tuntui, että viihdyimme oikein hyvin. Presidentin pöydässä istuneet kutsuvieraat suitsuttivat iltaa useaan otteeseen. Jätimme vieraisiimme hyvän jäljen. Erityisen ilahtunut olen kaupunginjohtaja Antti Peltolan lukuisista myönteisistä isoista ja pienistä kommenteista. Sitä välillä ihan häkeltyy, kuinka suuressa arvossa merkittävä ulkopuolinen toimija Akaan Rotaryklubia pitää.

Kiitos, että tulitte. Juhlavieraat tekevät juhlan, vaikka kiva ohjelmammekin ryyditti illan kulkua. Ystävät tapasivat pitkästä aikaa toisensa, pöydissä oli iloinen puheensorina ja vaihtuipa monen istumapaikkakin illan edetessä. ”Virallisen valokuvaajan” Lean valokuvat saadaan aikanaan kertomaan myös, kuinka kiva iltamme oli.

Kiitin moneen kertaa Ravintola Leskirouvaa notkuvasta maukkaasta pitopöydästä. Ravintolasta oli myös pöytienne viimeinen silaus. Kiitos myös baarimestarit Markku, Erkki ja Lea ruokajuomista ja baarin antimista. Kiitos juhlatoimikunta ohjelman suunnittelusta ja juhlatilan järjestelyistä. Jokainen esiintyjä sai kiitokseksi pari pulloa juhlaoluttamme.

Taikurin apulaisena Seppo Pentti