Kulttuuritalo Laaksolassa on ollut esillä Akaan Kuvataiteilijoiden näyttely nimeltään ”Runsas ja ahdas”. Näyttelyllä on myös protestiilmettä. Tällä halutaan kaupungin kiinnittävän huomiota Akaan puuttuvasta taidetilasta. 30 jäsenisestä yhdistyksestä esillä oli noin 20 taiteilijan töitä. Työt on tehty monilla tekniikoilla kuten taiteilja Anneli Vainonen meille esittelyssä kertoi. Näyttely on avoinna 29.10. asti.

Paikalla oli lisäksi Kulttuuritalo Laaksolassa toimistoaan pitävä tapahtuma- ja kulttuurikoordinaattori Jarmo Julkunen. Hän aloitti virassaa vuoden vaihteessa ja kertoili mitä työssään oli kohdannut ja mihin tulee jatkossa keskittymään. Virkatehtävä on Akaassa uusi, jota Jarmo J. piti mahdollisuutena luoda jotain uuttakin.

Taitelija Anneli Vainonen (ed.) esitteli meille taiteilijoiden nimiä ja tekniikoita.

Uuteen tapahtuma- ja kulttuurikoordinaatorin virkaan valittu Jarmo Julkunen kertoi menneistä, nykyisistä ja tulevista tekemisistään kulttuurin parissa.