Viime maanantaina klubivierailijoina kuvernööri Esa Mäkinen, AG Jouko Lehtonen ja DGE Simo Hautala. Hallituksen jäsenten kanssa kävimme keskustelua etukäteen n. tunnin ajan. Olin laatinut lyhyen valmistellut esityksen klubimme tärkeimmistä asioista myös haasteineen. Näin pääsimme keskustelemaan meille tärkeistä asioista.

Tilaisuuden luonne oli keskusteleva ja leppoisa. Saimme toiminnastamme vähintään hyvän arvosanan, eikä kehityskohteita vahvalla painoarvolla ollut. Toki jäsenhankinnan merkitystä ja rotaryn pitämistä klubin toiminnassa esillä korostettiin.

Lopuksi heille luovutettiin Terissaaren voittajasiiderit ja akaalaista hunajaa, joista SH vielä erikseen  kiitteli seuraavana päivänä. Kirjasin toki muutamia kehitysajatuksia muistiin, joihin palannemme myöhemmin.

Kuvassa vas. kuvernööri Esa Mäkinen, Eeron ja Martin välissä Jouko Lehtonen ja Martin vas.puolella Simo Hautala.