Juhlaviikkomme polkaistiin maanantaina 13. marraskuuta käyntiin kutsuvierastilaisuudella. He olivat ilahtuneita kutsusta.  Monelle heistä klubimme on ollut takavuosina todella merkittävä yhteisö. Paikalle olivat saapuneet Hellevi Innala, Riitta Nieminen, Helinä Siukola sekä Virpi ja Esko Tuominen. Historiaa on aina hyvä kerrata, vaikka sen tuutulauluun ei pidäkään nukahtaa. Historia antaa meille myös perustan, johon on hyvä rakentaa tätä päivää ja tulevaa.

Keskiviikkona 15.11. ilmestyi klubimme 75-vuotisjulkaisu Koe Enemmän paikallislehti Akaan Seudun välissä. Lehden ulkoasun on suunnitellut Tredun opiskelijat Lea Sirénin johdolla. Sisältönä on meidän toimintamme kohokohtia niin historiastamme kuin nykyhetkestämmekin. Mainokset lehteemme myi myynnin Grand lady Armi Mäenpää. Todella iso kiitos kaikille lehden tekemiseen tavalla tai toisella osallistuneille.

Lauantaina 18.11. on vuorossa 75-vuotisjuhlaillalliset Voipaalan Taidekeskuksen juhlatila Navetassa.

Rotary-kellon soittoa odotellen…

…Juhlakokouksen alkamiseksi!

Lempäälän Rotartyklubin vaihto-oppilas ranskalainen Marco Beline kertoi vaihdostaan Akaassa. Hän oli paikalla hostäitinsä Lea Kauton kanssa.

Tulevat PHF-huomionosoituksen saajat Antti Veräväinen (vas.) ja Markku Hevonoja jälkiruokakakun parissa.

Ruokailun jälkeen presidentti Juha Kosonen kävi läpi klubimme vaiheita 75 vuoden ajalta. Edessä vas. Virpi Tuominen ja oik. Esko Tuominen.

Juhlapinssi