Piirikuvernööri Arja Rantanen vieraili klubikokouksessamme maanantaina 18.11.2019. Ennen yhteistä lounasta ja Arjan esitystä kuvernööri tapasi hallitusta ja keskusteli muun muassa klubin projekteista ja jäsentilanteesta. Tavallisesti kokoonnumme näyttämöllä verhojen takana, mutta nyt asettauduimme kokouksen päätteeksi kuvernöörin kanssa esiripun eteen.

Piirikuvernöörin vierailut ovat klubin toimintavuodessa mukavia kohokohtia. Nytkin kuvernööri toi mukanaan tärkeää asiatietoa ja innosti myös tarkastelemaan klubin toimintaa kehittämisen hengessä.

Kuvernööri nosti esiin myös Mark Maloneyn, tämän rotaryvuoden kansainvälisen presidentin, vuositeeman Rotary yhdistää maailman – Rotary connects the world. ”Rotary yhdistää maailman, kuten täälläkin tänään, kun paikalla on myös klubin chileläinen vaihto-oppilas”, Arja Rantanen totesi.

Kiitos tsempistä, Arja!

Presidentti Marko Rossinen antoi kuvernöörille kotiinviemisiksi Joulupukin kirjan.