Seinäjoen rotarit ovat mukana Seinäjoen kaupungin joulunavauksessa
lauantaina 28.11. klo 10-18 uudella Keskustorilla

Kerromme kiinnostuneille toiminnastamme. Toivomme, että saamme joukkoomme uusia aktiivisia jäseniä, jotka haluavat tehdä jotakin merkityksellistä oman kaupungin hyväksi tai jopa maailmanlaajuisesti.

Meiltä voit varata upean joulukuusen (60 € ja 90 €), jonka toimitamme jouluviikolla kotiin!

LUE LISÄÄ UPEASTA VALKOKUUSESTA ELI TUOKSUKUUSESTA

Myymme myös aidon joulupukin itsensä kirjoittamia Joulupukki-kirjoja edulliseen 20 euron hintaan!

• Esittelemme ShelterBox-telttaa, joka Rotary-järjestömme kriisiavun tuote. Tätä täydellistä selviytymispakettia avustustyöntekijämme vievät mukanaan avustuskohteisiin. Kerromme halukkaille isää siitä, missä teemme kriisityötä ja miten se on organisoitu ja tietysti siitä, miten pääsee mukaan auttamaan.
  • Kerromme nuorisovaihdosta ja miten kaikki toimii.
  • Kerromme End Polio Now -ohjelmastamme. Miten olemme saaneet maailmanlaajuisella rokotusohjelmallamme polion katoamaan maailmasta lähes täysin ( vain Afganistanin ja Pakistanin sota-alueet ovat enää haasteenamme.
  • Kerromme Ruotsin Lundissa sijaitsevasta yliopistosta, jonne voi päästä opiskelemaan rauhantyötä ja konfliktien ratkaisua. Meillä on Peace Center kaikkiaan 7 yliopistossa ympäri maailmaa!
  • Kerromme siitä millaisia ihmisiä maailmalla joukkoomme kuuluu ja kuinka antoisaa toimintamme on. Kuinka auttamisesta tulee hyvä mieli!
  • Lahjoituksemme menee aina lyhentämättömänä suoraan sinne, mihin sen ohjaamme.

Tervetuloa mukaan kaikki!