Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
26.09.2023

Hotelli Santa Claus

Viikkokokouksessa oli tiivis ja lämmin tunnelma! Veli Jari Nykänen piti esitelmän kokemuksistaan sähköautoilusta, joka herätti monia kysymyksiä sekä kommentteja. Saimme uusiksi jäseniksimme Antti Eteläahon sekä Matias Kassalan, joille presidentti Manu Pajuluoma piti puheen rotarien neljän kysymyksen kokeesta, ojensi rotarypinssit ja sytytti kynttilän – Antille virtuaalisesti.

Santa Claus hotellissa oli samaan aikaan Barents 2023 -tilaisuus ja tilamuutoksen johdosta 15 rotaria nauttivat tiiviistä tunnelmasta normaalia pienemmässä kokoustilassa. Viidellä etäosallistujalla oli hieman väljempää, mutta kaikilla hauskaa!

Viikkokokouksen jälkeen pidettiin kbubin hallituksen kokous julkisuuskuva- ja jäsenyysteemalla.

Esitelmän pitäjänä veli Jari Nykänen.

Viikkokous 9. ja uusi jäsen Matias Kassala.

Uuden veljet Matias Kassala ja Antti Eteläaho sekä presidentti ja kummi Manu Pajuluoma