Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
12.12.2023

Y_NORTH

Rovaniemen Rotaryklubi ja Santa Claus Rotaryklubi kokoontuivat Y-Northin tiloissa yhteiseen yhteisövierailuun kuulemaan Rovaniemen Palloseuran 73 vuotisesta historiasta ja ajankohtaisesta tilanteesta.
RoPSin puheenjohtaja Matti Poikajärvi kertoi millaisia vaiheita vuonna 1950 perustetun rovaniemeläisen jalkapalloseuran matkalle on sattunut. Poikajärvi aloitti esitelmän käymällä läpi huippuaikojen saavutuksia ja matalasuhdanteiden vaikeuksia. Esitelmässä saatiin hyvä kuva siitä suuresta työstä, jota RoPS on aikojen saatossa tehnyt mm. nuortemme liikuttamiseksi ja vapaaehtoisten toimijoiden pyyteettömästä työpanoksesta paikallisen palloseuran selviämisessä taloudellisista velvotteista.
Rovaniemen Palloseuran tulevaisuuskuva vaikuttaa hyvältä ja toiminnan ja seuran säilyttämiseksi elinvoimaisena on saatu paljon yhteydenottoja, ulkomailta asti, henkilöiltä joiden elämänpolkua RoPS on aikojen saatossa koskettanut ja jättänyt pysyvän ja lämpimän muistijäljen. Rotaryklubien edustajat kiittivät puheenjohtaja Poikajärveä avoimesta ja monia hyviä muistoja herättäneestä esitelmästä.

Lisätietoa löydät www-sivulta: https://www.rops.fi/

Matti Poikajärvi RoPSn puheenjohtaja