Kartta latautuu...

10.10.2023

Tapahtumapaikka
Hotelli Santa Claus

Rovaniemen rotaryklubin 11. viikkokokoukseen sisko Mirja Kangas oli kutsunut esiintyjäksi Lapin hyvinvointialueen strategiajohtaja Sirkka-Liisa Ollin. Koska Lapin alue on laaja ja etäisyydet pitkiä, niin esitys pidettiin tottunein ottein Kittilästä etäyhteyksin. Aiheena oli  “Strategian toimeenpanon eteneminen Lapin hyvinvointialueella” ja esityksen laajasta sekä hyvästä tietopohjasta on varmasti hyötyä myös monen rotarin päivätyössä. Veli Kenneth Karlsson raportoi viikkokokoukseen livenä etäyhteyksin ja gonzo-tyyliin suoraan revontulilaavun tulipaikan talkoista.

Lapin hyvinvointialueen strategiajohtaja Sirkka-Liisa Olli pitää hybridiesitystä

Mirja Kangas ja Sirkka-Liisa Olli.