Karttaa ei ole saatavissa

20.06.2023

Tapahtumapaikka
Hotelli Arctic Light

Rotariratas pyörähti 20.6.2023 perinteiseen tapaan Rovaniemen rotariklubien yhteisessä presidentin käätyjenvaihtokokouksessa.

Rovaniemen Rotaryklubin presidentti Kenneth Karlsson ja Rovaniemi Santa Claus Rotaryklubi ry:n presidentti Markku Iljina luovuttivat käädyt tulevan kauden presidenteille Manu Pajuluomalle ja Jaana Koskelalle.

Rotarivuosi vaihtuu 1.7.2023 alkaen. Tulevan rotarivuoden innostava teemana on ”Create Hope in the World” ja toivoa paremmasta tulevaisuudesta viedään Rovaniemellä eteenpäin monien yhteisten kohtaamisten ja projektien muodossa!

Käätyjen vaihto. Rovaniemi Santa Claus klubin edellinen presidentti Markku Iljina, Rovaniemen Rotaryklubin presidentti Manu Pajuluoma, Rovaniemi Santa Claus klubin presidentti Jaana Koskela, apulaiskuvernööri Harri Haavisto ja Rovaniemen Rotaryklubin edellinen presidentti Kenneth Karlsson.