RYLA

RYLA –
Johtajuuskoulutusta nuorille

RYLA (Rotary Youth Leadership Awards)

RYLA on Rotaryn nuorisotoimintamuoto, jolla koulutamme 14-30-vuotiaita aloitekykyisiä ja aktiivisia nuoria omatoimisuuteen ja johtajuuteen. Tämä tapahtuu Rotaryn järjestämissä RYLA-seminaareissa, joissa kehitetään mm. nuorten harkintakykyä, päätöksentekokykyä sekä esiintymistaitoa. Kouluttajina toimivat paikallisen rotaryklubin jäsenet tai muut eri alojen asiantuntijat, jotka kertovat ammattiinsa ja johtajuuteen liittyvistä omista kokemuksistaan.

Raision Rotaryklubi on aktiivisesti mukana RYLA-toiminnassa. Olemme järjestäneet RYLA-koulutuksen osana Rotaryn leirivaihto-ohjelmaa, sekä kesällä 2012 että kesällä 2016. Leirit järjestettiin Linnavuoren Eräkeskuksessa. Valitettavasti kesälle 2020 suunniteltu leiri jouduttiin Koronapandemian takiia siirtämään eteenpäin, mutta siitä lannistumatta, päätimme toteuttaa seuraavan leirin kesällä 2021. Silloin odotamme osallistujiksi noin 20 nuorta eri puolilta maailmaa.

Tutustu klubin RYLA-toimintaan täältä (linkki klubin ja/tai piirin RYLA-sivulle, jos klubi/piiri järjestää RYLA-koulutuksia)

Kokoontumistiedot

Paikka:
Raision kirjasto | Raisio-huone
Eeronkuja 2
21200 Raisio

Aika:
Jokaisen kuukauden viimeinen maanantai klo 17.30.
Muuten tapaamme erilaisen tekemisen merkeissä tapahtumakalenterin mukaisesti.

Tarkista tapahtumista missä ja milloin tapaamme ja tule rohkeasti mukaan!