Presidentin uutiset:
Klubimme on 57-vuotias ja se on harrastanut menestyksekkäästi mm. rotaryn vuosivaihtoa. Klubi on lähettänyt 37 vuosivaihto-oppilasta maailmalle ja vastaanottanut saman määrän. Rahallinen satsaus tähän toimintaan on siten nykyrahassa ollut noin 40×2500 euroa eli 100000 euroa.

Vuosivaihtoon nyt tullut Abbey Brunner, joka opiskelee Raision Lukiossa.
vaihto-oppilas

Tämän lisäksi kesävaihtoon on osallistunut 12 nuorta. Ensimmäinen klubin ja ehkä myös piirin 1410 RYLA eli Nuori johtaja-koulutus järjestettiin syksyllä 2000 kaikkiaan 20 osallistujalle.

Myös piirin 1410 EEMA-leiri eli E(urope) E(astern) M(editerranean) A(frica) on klubin toimesta toteutettu jo kahdesti.
Jäsenmäärä on suurimmillaan ollut 57 ja klubin aloittaessa jäseniä oli noin 20 eli lähes sama määrä kuin tällä hetkellä. Klubin historian aikana jäseniä on ollut yli 150 – mukana jopa muutama naisjäsen hetken.
Suunnittelemme nyt uutta EEMA-leiriä ensi vuoden elokuulle.

Veljemme Risto Muinonen on ottanut vastuun tämän leirin suunnittelusta ja toteutuksesta. Hänet voi tavoittaa puh: +358505172530 sekä sähköpostilla risto@martinex.fi

Rahaa erilaisiin Rotarysäätiön tileihin ja projekteihin on kerätty kymmeniä tuhansia euroja vuosien mittaan. Tästä vakuutena veljet ovat saaneet kymmeniä PHF-tunnustuksia.
Toimintavuonna 2019-2020 keskitytään uusien jäsenten hankintaan erikoisesti 16.10. viikkokokouksen yhteydessä ja toinen suurhanke on kesän 2020 kolmannen EEMA-leirin kaikkinainen valmistelu.