Jarkko Vasama vieraili 26.7.2019 ystävyysklubissamme Porto San Giorgiossa (n. 30 jäsentä) piirin kuvernöörin vierailun yhteydessä. Porto San Giorgio on pieni kaupunki Adrianmeren rannalla noin 60 km Anconasta etelään Marche`n maakunnassa.

Kuvassa vasemmalta DG Basilio Luigi Ciucci (D 2090), klubin pres. Mario Natalucci, PP Maria Luisa, klubimestari sekä Jarkko Vasama. Jarkko on juuri lahjoittanut klubimme, rk Porvoo Läntinen-Borgå Västra viirin, allekirjoittamamme sopimuksen ja lahjan sekä vastaanottanut piirin ja ystävyysklubimme viirit.

Kuvernöörin vierailu alkoi aamupäivällä kokouksella jo klo 10, lounas yhdessä päivällä klo 13, klo 17 hallituksen kanssa kokous ja illalla rotarien ( avec ) ja kutsuvieraiden yhteinen juhla (yli 120 henk.). Juhla alkoi klo 20.15 ja kello kilkatti klo 00.38.

ROTARY CONNECTS THE WORLD – IL ROTARY CONNETTE IL MONDO. Iloinen ja mieliin painuva ilta.