Vaihto-oppilaan vuosi

Porvoon Läntisen – Borgå Västra Rotaryklubin vaihto-oppilas Aino Huikari kertoi klubimme hybridikokouksessa 7.10 vuodestaan Taiwanissa. Vuoteen mahtui paljon erilaisia kokemuksia sekä kulttuurillisia eroja.

Yhteistä kieltä ei aina ollut, mutta ystävällisyys ja lämmin läsnäolo korvasivat puutteen. Korona ehti iskeä päälle Ainon ollessa maassa, mutta taiwanilaiset ovat tottuneet käyttämään kasvomaskeja, joten asennoituminen koronaan oli jo alkuun erilaisempi kuin muualla.

Aino Huikari tuli takaisin monia kokemuksia rikkaampana ja hänen mukaansa tempaava esityksensä vei kuulijat mukanaan.

Aino haluaa kiittää rotareita vaihto-oppilasvuodesta!

Tästä linkistä näet Ainon mielenkiintoisen esityksen kokonaisuudessaan`Taiwan compressed

Kuvat ja teksti Maarit Gabrielsson