Vesan johdolla käytyyn kokoukseen osallistui ainoastaan seitsemän jäsentä. Jäsentemme nettivalmiuksissa näyttäisi olevan kehittämisen varaa.

Juulilla ja Ainolla on vaihtovuosi sujunut pandemiasta huolimatta hyvissä tunnelmissa. He jatkavat molemmat tämän hetken tiedoilla vaihtonsa vaihtovuoden normaaliin loppuun asti. Taiwanissa (2/100 000) ja Meksikossakin (20/100 000) vahvistettuja tartuntoja on ollut aika vähän verrattuna esim. Porvooseen (70/ 100 000), jossa on suomalaisittain vähän vahvistettuja tartuntoja (koko Suomi 100/ 100 000). OB vaihto-oppilaista 40% on keskeyttänyt vaihtonsa ja palannut kotiin, tulijat ovat olleet pääasiassa Euroopan maissa.

Tyttöjen instagram tilit olivat vielä jokin aikaa sitten avoimina, mutta nyt ne vaativat kirjautumisen eli oman (maksuttoman) instagram -tilin. Sieltä löytyy hauskoja tarinoita ja kivoja kuvia tyttöjen vaihtovuoden varrelta. Tarkemmat matkakertomukset kuulemme syksyllä kun tytöt pitävät omat paluuesitelmänsä.

Vesa esitteli Porvoossa erinomaisesti viihtyneen, mutta koronaepidemian takia Taiwaniin palanneen Pattyn lähettämän kalvosarjan, josta tässä muutama kuva.