Kuva Maarit Gabrielsson

Etänä järjestettyyn kokoukseen tuli mukaan kahdeksantoistä jäsentä, mkä vastaa lähes tavanomaista osallistujamäärää. Tekniikka toimi ongelmitta.

Presidentin ilmoituksia

-Klubimme on tehnyt yhteistyösopimuksen Saaristolinjan kanssa John Nurminen säätiön toiminnan tukemisesta Itämeri-projektissa.

-Klubikokousten viikonpäivä ja aika muuttuvat kun tavanomainen toiminta toivottavasti alkaa syksyllä. Uusi kokouspäivä on keskiviikko. Kokousaika 17:30 – 18:30.

-Kokous 4.6 järjestetään myös Teamsin kautta. Hannu Luoto kertoo silloin kokemuksistaan työskentelystä Arabiemiraateissa.

Kevätkokous

Tuleva presidentti Päivi esitteli toimintasuunnitelman kaudelle 2020 – 2021. Toimintamme painopistealueina tulevat olemaan Itämeri-projektin jatkaminen ja nuorten syrjäytymisen ehkäisy Porvoossa. Vaihto-oppilas ohjelma on tauolla tulevalla kaudella, mutta jatkuu taas sen jälkeen. Mikko Ahtiainen esitteli talousarvion 2020 – 2021.

Kokouksessa hyväksytyt toimintasuunnitelma ja talousarvio löytyvät kotisivujemme jäsenosiosta salasanan takaa.