Karttaa ei ole saatavissa

03.09.2020

Tapahtumapaikka
Elokuvateatteri Star

Koronavirustilanteen takia jouduimme siirtämään ennakkoon suuren suosion saaneen hyväntekeväisyys-elokuvailtamme. Osalle teistä on jo jaettu liput, osa maksetuista lipuista on vielä jakamatta, nuo liput käyvät suoraan uuteen ajankohtaan torstaina 3.9.2020. Elokuva ja elokuvateatteri Star eivät muutu.

Koronatilanteen takia olemme varanneet Starin suurimman 130-paikkaisen elokuvasalin, johon mahtuu    turvallisesti 66 henkeä.

Tässä vielä yhteenveto elokuvaillasta:

Oulun Tullin rotaryklubi toteuttaa hyväntekeväisyysprojektin torstaina 3.9.2020.

Olemme varanneet Star – elokuvateatterista esityksen ”Haaveita ja harha-askelia – Muistoseurat 3”. Elokuva on komedia ja tarjolla harvinaista herkkua: kokenein kotimaisin amatöörivoimin toteutettu elokuva, jota esitetään Oulussa vain elokuvateatteri Starissa.

Kutsumme tähän hyväntekeväisyyselokuvailtaan myös ystäviä ja tuttavia. Näytökseen on mahdollista osallistua Oulun Tullin rotarien kanssa ilmoittamalla nimen ja henkilömäärän Eeva Siurualle, eevasi@hotmail.com tai puh. 040 553 7118 ja maksamalla liput klubimme tilille.

HUOM! Vapaita lippuja on saatavissa vain 4 kpl, joten ennen maksua tarkistakaa allekirjoittaneelta, että vapaita lippuja on vielä jäljellä!

Mikäli olet jo lunastanut lipun, mutta uusi ajankohta ei sovi, voit joko tukea hyväntekeväisyys hankettamme, antaa lippusi ystävälle tai ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen palauttaaksesi lipun ja ilmoittaaksesi tilinumerosi maksun palautusta varten.

Paikalle on hyvä tulla klo 16.30 (sali on varattu käyttöömme 16.30 alkaen, vapaat paikat). Esitys alkaa klo 17.00. Lipun hinta on 12 € /henkilö. Pankkitili: Oulun Tullin rk FI87 5741 4020 1126 08, viite 1119.

Noin puolet lipun hinnasta menee hyväntekeväisyyteen. Tuorein hankkeemme on kehitysvammaisten musiikkiryhmä Estottomille hankittavat esiintymisasujen täydennykset, kokonaiskustannus n. 350€.

Elokuvaterveisin sisko Eeva

Haaveita ja harha-askelia – Muistoseurat 3

Kalen ja Penan perinteinen kesän kohokohta ”Muistoseurat” eli ajelu Ransu-autolla pitkin maakuntaa on päätetty unohtaa. Kalen edesmenneen veljen Anteron aarteen (eli hänen aviottoman poikansa) löytyminen oli niin suuri järkytys, ettei Kale enää halua ottaa riskiä uusista yllätyksistä. Kaksikko lähtee sen sijaan Penan aloitteesta tanssikurssille, mutta kaikki ei mene kuitenkaan ihan putkeen…

Edesmenneen Anteron naiset Maire, Sirkku ja Katinka ovat päättäneet, että kerrankin on naisten vuoro lähteä muistoseurareissulle: Kalen vaimo Marja-Terttu on saatu houkuteltua kuskiksi ja tietysti anoppi Lempi änkeää väkisin mukaan.