Kartta latautuu...

Päiväys ja aika

Espoon kulttuurikeskus

Tapahtuman sisältö

Kevään April Jazz-festivaali pidetään 19.-27.4.2024 Espoossa ja Helsingissä.

Kutsumme Espoon ja Kauniaisten rotarit avec osallistumaan keskiviikkona 24.4.2024 Suomen suosituimpien a cappella-yhtyeiden Club For Fiven ja Rajattoman konserttiin, joka on ensimmäinen heidän yhteinen esiintyminen 11-henkisellä erikoiskokoonpanolla. Tilaisuus on avec/perhetapahtuma eli osallistua voi myös useampi henkilö perheestä.

Aloitamme tilaisuuden keskiviikkona 24.4.2024 klo 17.00 kokoontumalla Espoon Kulttuurikeskuksen Ahjo Näyttelytilassa, joka on 1. kerroksen sisääntuloaulan yhteydessä oleva erillinen tila. Siellä meitä odottaa kuohuviinitarjoilu pienen suolaisen kera. April Jazzin toiminnanjohtaja Matti Lappalainen taustoittaa meille illan konsertin syntyä ja johdattelee meitä sen teemoihin.

Konsertti alkaa Tapiolasalissa klo 18.00. Club For Five ja Rajaton-yhtyeiden esittelyyn voit tutustua April Jazz-festivaalin nettisivuilta osoitteessa: https://apriljazz.fi/club-for-five-rajaton

Ilmoittautuminen ja osanottomaksut konserttitapahtumaan

Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki Espoon rotaryklubien ja Kauniaisten rotaryklubin jäsenet avec/perheenjäsen. Ilmoittautuminen tilaisuuteen tapahtuu maksamalla osanottomaksu, joka on 56,00 euroa /henkilö.  Osanottomaksu kattaa konserttilipun ynnä tarjoilukustannukset konsertin esittelytilaisuudessa.

Osanottomaksut 56,00 euroa/henkilö suoritetaan Meri-Espoon Rotaryklubin pankkitilille nro: FI36 2281 1800 0187 35.

Maksut tulee suorittaa klubin tilille viimeistään perjantaihin 5.4.2024 mennessä. Merkitse pankkisiirron viestikenttään osanottajien nimet. Maksamalla ajoissa varmistat paikkasi konsertissa.

Liput konserttiin jaetaan osanottajille tapahtumaan saavuttaessa Espoon Kulttuurikeskuksen ala-aulassa.