Meri-Espoon Rotaryklubi kokoontui Bodomin kartanoon rotaryvuoden päätösillalliseen 12.6. Tilaisuudessa väistyvät presidentit Heidi Kinnunen Kanta-Espoon rotaryklubista ja Mauri Rantanen Espoo Meri klubista luovuttivat presidentin käädyt uudelle presidentille Pekka Saukkoselle.

käätyjen vaihto

Väistyvien presidenttien puheissa Heidi ja Mauri loivat katsaukset päätyneen rotaryvuoden tapahtumiin ja erityisesti klubien yhdistymiseen sekä kiittivät jäseniä aktiivisesta toiminnasta. Uusi presidentti Pekka Saukkonen esitteli heinäkuun alussa alkavan rotaryvuoden toimintaa ja uskoi klubien yhdistymisen tuovan toimintaan uusia mahdollisuuksia.

Tilaisuudessa hyvästeltiin myös klubien vaihto-oppilaat, luovutettiin rotarymerkit klubin uusille jäsenille ja onniteltiin ansioituneita klubin jäseniä.