Leiriläiset saivat painaa omat leiripaidat.

Matinkylän 6E -luokka vietti paljon odotettua leirikoulua Espoon Velskolassa syyskuun alussa 2022

Leiripäivät olivat täynnä kivaa tekemistä aurinkoisessa syyssäässä. Espoon Olarin seurakunnan nuoriso-ohjaajat huolehtivat vauhdikkaasta ja liikunnantäytteisestä päiväohjelmasta laajassa pihapiirissä. Illat kuluivat saunoen ja iltanuotiolla makkaraa paistaen, laulaen ja tarinoita kertoen. Viimeisenä iltana oli vielä jännittävä taskulamppusuunnistus pimenevässä syysillassa. Oppilaat tekivät itselleen myös hienot leiripaidat, jotka jäävät muistoksi onnistuneesta leirikoulusta. Erityiskiitokset oppilailta sai Velskolan keittiö, joka loihti kaikille maistuvat ateriat herkkuja unohtamatta.

Rotarit mahdollistivat nuorille tämän ikimuistoisen elämyksen koulun käynnin ohessa yhdessä muiden tukijoiden kanssa.