”Rotareilla on mahdollisuus käynnistää hankkeita, joilla luodaan toivoa nuorille ja maailmalle”, klubissamme vieraana 21. marraskuuta ollut piirin 1420 kuvernööri Ritva Semi totesi. Hän kertoi olevansa iloinen RI:n presidentin ajankohtaisesta vuositeemasta ”luodaan toivoa maailmaan”.

Kuvernööri Semi esitteli esimerkkejä rotareiden ja eri klubien hankkeista. Hän painotti polion hävittämisprojektiin suunnatun taloudellisen panostuksen tärkeyttä ja kertoi oman klubinsa ansiokkaasta namibialaisen Martti Ahtisaari koulun yhteydessä toteutetusta Global Grant hankkeesta.

Kokouksessa oli esillä myös Silakkasoutu- ja vesireppu-hankkeet sekä rotareiden organisoima nuorisovaihto. Nämä aiheet kuuluvat olennaisena osana myös Meri-Espoon rotaryklubin toimintaan.

Ritva Semi ja klubin presidentti