Meri-Espoon Rotaryklubi kokoontuu 17. lokakuuta alkaen viikkokokoukseen Original Sokos Hotel Tapiola Gardeniin. Kokoontumispaikka on Tapiolan keskustassa hyvien kulkuyhteyksien ja pysäköintimahdollisuuksien äärellä.

Kokousjärjestelyt
Tapiola Gardenissa meillä on ruokailumahdollisuus. Kokouksemme alkavat klo 17.30 yhteisellä illallisella kokoustiloissa ja varsinainen kokous esityksineen alkaa klo 18. Illallinen on omakustanteinen ja sen tuotolla pyrimme kattamaan kokoustilan vuokran.

Kulkuyhteydet ja pysäköinti
Kokoukseen voi saapua linja-autolla tai metrolla Tapiolan keskustaan tai omalla autolla.
Tapiola Parkin maanalainen pysäköintihalli sijaitsee Original Sokos Hotel Tapiola Gardenin edessä. Ajoyhteys pysäköintihalliin on Tapiolantieltä liikenneympyrästä (aja ympyrästä alas maan alle). Sisään ajettuasi halli jakautuu uuteen sekä vanhaan halliin. Käänny oikealle heti kun pystyt (P0-taso). Tästä hallista lähin yhteys hotelliin on Tapionraitin uloskäynnin kautta, joko hissillä tai portaita käyttäen.
Ainoan pysäköintihalli vie sinut taas kauemmaksi hotellista Tapiolan keskustaan ostoskeskus Ainoan alapuolelle.
Pysäköintihallit toimivat Aimo Park Easy-kameratunnistuksella. Kamera tunnistaa autosi rekisteritunnuksen, kun ajat sisään ja ulos.
Hotellin edessä on myös maksullisia ulkopaikkoja, joiden maksu suoritetaan hotellin vastaanottoon. Pysäköinnin voi myös maksaa tuntiveloituksella suoraan maksuautomaattiin.

Kokouspaikan osoite
Original Sokos Hotel Tapiola Garden